Thursday, October 8, 2009

KECEWA-KECEWA..........TERIMA AJELAH..


Salam guys..Saat aku menulis nie rkan2 sedang bergembira ke ukm bg utk ke grand final futsal kosmo..Nsib ak xbaik thun nie(Aduss pilunye)..Pada mlm rabu aritu.aku de perlawanan bola di stadium Uitm.Team bola aku shah alam united lwn dgn Uitm Malaysia..just frendly je cos team ak akan masuk liga selangor...So detik hitam dlm hidup aku bermula pada second half akibat rempuhan yang salah ak salah lending dan bunyi 'poop' lutut ak.trus automatic terbaring.adussss sakitt maa..Trus dlm otak ak tepikir muka geng ftsal ak.cnfirm diorang frust nye..diorang dah pesan main slow2 jer.Sory geng..dah takdir mcm nie kan..So ak tak tau bile lg bole main dah bile ak tgk pasal artikel pasal lutut nie mcm info ak dpt so dah tau la sakit per..Smlm aku pergi klinik dpat la MC 2 hari..then pegi ke pusat fisioterapi fakulti sains sukan untuk check cos dioran glbih arif tntang nie...Then ak kne follow diorang nye jadual le klau nak cpat sembuh..kat gmba tu bru ak tau bhagian mne yang ak injured..tp Kesimpulannye kecedereaan aku pada ligamen kolateral lateral(LCL)..So mgkin ak lepas nie xboleh lasak mcm dlu..

4 comments:

Anonymous said...

cian ko rul...
aku bersimpati...
huu..trime ngn tabah...
sume 2 de hikmahnye...
hurm, xdpt le ko nk g ukm..
bak kte nabe.. 'one m0ment changes evrythin..'
btl x nabe??? =P
k dude....
smge ko cpt smbuh...
papai...

Azarul said...

kau mmbuat ak lg terharu n rse bersalah n mnyesal xsudah.yes' one moment changes evrything kan'..

Mr. Shah Zain said...

bro!!!!! adoyai... sian ko.. sabor la.. ade hikmahnye 2.. maybe pas ko sembuh bole men untuk perak lak kot.. jgn riso.. ko blh men t.. tp yg pentg sembuh well dulu k??

nuraitul said...

tuela..lain kli main ati2 k..mnat2 jgak..jgn smpi bhayakan dri sndri tau..
ikut ckp doc tau..get well soon !!!